Puasa / Raya




semalam 1/8/2011 da mule puase , biase laa mule2 mmg laa semangat nk puase.. aku harap tahun ni dpt puase full laa and sihat supaye xde tinggal puase hehehe..tahun ni azam aku nk berpuase secare sederhana jee , xnk membazir mcm dulu , beli makanan bnyk2 then x abes , pastu buang , rugi giler rasanye..haaa , lupe nk ckp btw , selamat berpuase , bnykan amalan dan tambah kan pahala..hehehe sori lambat ckp..tahun ni raye kat KL , hmm maybe suasana x semeriah kat kampong , coz rmai da balik kampong , mmbe2 pun ramai yg balik kampung..aku ni balik bandar , xpela , yg penting dpt beraye jgak(mcm bdk2)hahaha.. eh , tahun nie kite puase 29 ari je kan ? then raye , seronok giler bile cite pasal hari raya..agak-agak tahun nie aku dapat duit raye lagi ke x ek ? aku hope dapat laa walaupun umur da 17 tahun..hee~nanti kalau aku buat open house aku akn jemput korg okeyh ? :D